середу, 29 липня 2015 р.

Психологія творчості

Картинки по запросу девушка в траве
Фоторесурс: inspirulina.com

Нарешті після величееезної перерви я знову повертаюся до творчості з новими силами, новими стимулами, новим натхненням і новими розділами для свого блогу.
Останнім часом мені було про що подумати і що переосмислити, подивитися на деякі звичні для мене речі під різними кутами і знайти зовсім незвичне їх розуміння і пояснення. Немалу, чи навіть провідну роль у цьому відіграло моє сприйняття цього світу: чудового, багатогранного і барвистого, який просто несправедливо так безжально мордувати рутиною та скепсисом. Від радісного розуміння цього знову повернулося ні з чим незрівнянне почуття польоту!..
Розмірковуючи над всім цим і багатьма іншими чудовими речами, неймовірно захотілось знову малювати, малювати щастя, любов, тепло і сонце, а ще писати. Так і з'явиться новий розділ мого блогу "психологія творчості"...
Далі буде...

1 коментар:

  1. If you're looking to lose kilograms then you have to jump on this brand new custom keto plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, fitness couches, and top chefs have joined together to develop keto meal plans that are useful, convenient, economically-efficient, and enjoyable.

    From their grand opening in January 2019, 1000's of individuals have already transformed their body and well-being with the benefits a professional keto plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto plan.

    ВідповістиВидалити