четвер, 19 вересня 2013 р.

Набір в ДК Art-Club UA

Не хочу втратити шанс потрапити в ДК Art-Club UA і презентую улюблені роботи: 2 листівки ретро і зістарені скриньки їм під стиль.
"Gallant Genre" кардмейкінг, скрапбукінг, декупаж 15Х20см
Одна з моїх улюблених листівок в галантному жанрі. Зробивши декупаж, зверху я обвела лінії контуром, ним же намалювала на фоні орнамент — за рахунок цього вийшов ефект багатого срібла. Для ще більшої помпезності прикрасила малюнок бісером, перлинами і мереживом. Червона троянда створила акцент і підкреслила романтичний настрій

"Raphael's Angels" кардмейкінг, скрапбукінг, декупаж 15Х20см
Ретро сюжет с ангелами Рафаеля мені надзвичайно подобається, тому я зробила серію листівок, використовуючи підмальовку і позолоту. Зроблені вони підкреслено грубо, так я намагалась зимітувати стародавню, місцями обпалу і потріскану фреску

"Острів скарбів", декупаж, зістарювання, позолота
Для створення скриньок я використала техніки декупаж, зістарювання (ззовні і зсередини я примінила моріння), позолоту (поталь, золотий акрил)  і, як мені здається, досягла бажаного ефекту — скрині виглядають так, ніби простояли на морському дні багато років.
Сподіваюсь, Вам сподобалось:)

2 коментарі:

  1. Цікаві роботи! Пршу листівку роздивлялась дуже-дуже довго))) Дякуємо за заявочку та бажаємо успіху, Арт клуб.

    ВідповістиВидалити